poniedziałek, Maj 16, 2022

Przed złożeniem wniosku o pożyczkę..

0
Przed złożeniem wniosku o pożyczkę

Przed złożeniem wniosku o pożyczkę dla małych firm, musisz rozważyć kilka rzeczy:

  • Musisz określić cele, w których pożyczka biznesowa może Ci pomóc. Na przykład, jeśli chcesz przeprowadzić gruntowny remont lub nawet wynająć Jeśli jednak szukasz mniejszych ulepszeń, takich jak wymiana starego sprzętu lub zatrudnienie pracowników w niepełnym wymiarze godzin w celu zwiększenia wydajności, możesz potrzebować mniej funduszy.
  • Jeśli określisz rozsądny cel, zdecyduj, ile dokładnie pieniędzy będziesz potrzebować. będziesz potrzebował. Musisz ubiegać się o konkretną kwotę, więc upewnij się, że nie prosisz o więcej niż potrzebujesz (ponieważ będzie to tylko więcej, które musisz spłacić), ale także uważaj, aby poprosić o tyle, aby znacząco poprawić swój biznes, zaznacza https://splatapozyczek.pl/kredyt-na-dzialalnosc-gospodarcza/.

WNIOSEK O POŻYCZKĘ

Gdy zdecydujesz, że będziesz ubiegać się o pożyczkę, musisz pamiętać o kilku rzeczach: Gdy ubiegasz się o pożyczkę, musisz przedstawić pożyczkodawcy pewne dokumenty. Pierwszym z nich jest dowód przychodów, najlepiej z wielu miesięcy. Musisz pokazać pożyczkodawcy, że aktywnie osiągasz zyski, które pozwolą Ci spłacić pożyczkę. Przed wnioskiem dowiedz się więcej o finansowaniu dla firm na https://splatapozyczek.pl/kredyt-na-dzialalnosc-gospodarcza/.

Będziesz musiał również przedstawić solidny biznesplan z prognozami przychodów, które dadzą pożyczkodawcy solidne pojęcie o tym, dokąd zmierza Twoja firma i jak możesz przekształcić pożyczkę w zyski dla Twojej firmy. Pożyczkodawca będzie chciał wiedzieć, że udzielenie Ci pożyczki nie będzie wiązało się z dużym ryzykiem. Możesz to wykazać na dwa sposoby, albo poprzez świetną ocenę kredytową, albo oferując zabezpieczenie pożyczki. Wysoki wynik kredytowy zawsze pomaga, ponieważ pokazuje, że nie będzie ryzyka niespłacenia pożyczki.

Jeśli Twój wynik kredytowy jest gorszy, nadal możesz być w stanie uzyskać pożyczkę oferując zabezpieczenie. pożyczkę, oferując zabezpieczenie. Zabezpieczeniem może być wszystko, co pożyczkodawca może przejąć i zamienić na pieniądze. Może to być wiele różnych rzeczy, w tym gotówka, akcje, obligacje, Jeśli nie spłacisz pożyczki, zabezpieczenie zostanie zajęte i sprzedane przez pożyczkodawcę. Jeśli nie spłacisz pożyczki, zabezpieczenie zostanie zajęte i sprzedane przez pożyczkodawcę, aby odzyskać część pieniędzy, które straciłby na pozostałej pożyczce.

PONADTO TWOJA MAŁA POŻYCZKA BIZNESOWA ZOSTAŁA PRZYZNANA

Jeśli zostaniesz zatwierdzony do pożyczki, są szanse, że wykonałeś już większość pracy. Musisz po prostu trzymać się swojego biznes planu i być czujnym, aby zapewnić, że cała pożyczka zostanie dobrze wykorzystana na rozwój firmy. Niektóre pożyczki dla małych firm zawierają doradców kredytodawców w zakresie rozwoju i prowadzenia działalności. Nie zapomnij skorzystać z tych zasobów, jeśli są one oferowane dla Ciebie.

Mamy nadzieję, że ten post zainspirował Cię do wyjścia i ubiegania się o pożyczkę biznesową. Jeśli zastosujesz się do tych wskazówek i wytycznych, powinieneś być na dobrej drodze do zatwierdzenia w krótkim czasie. Do czego wykorzystasz swoją pożyczkę dla małego biznesu?

Pracowałeś w Holandii i czeka Cię złożenie zeznania podatkowego? Zrób to z pierwszą polską aplikacją do składania zeznań

0
podatek

Nasi rodacy co roku czekają na zwrot podatku z Holandii. Spora ich liczba pracuje w różnych branżach, m.in. na budowie, w hotelach oraz przy osobach starszych. Od teraz masz możliwość skorzystania z narzędzia, które ułatwi Tobie składanie zeznań podatkowych w Belastingdienst. Kilka chwil zajmuje Ci przygotowanie deklaracji. Robisz to pierwszy raz? Nic nie szkodzi! Intuicyjna aplikacja Aaangifte24 przeprowadzi Cię przez cały proces. Zwrot podatku z Holandii z aplikacją jest prosty i bezpieczny. Sprawdź, co możesz zyskać dzięki Aangifte24. 

Zwrot podatku z Holandii – jaki jest czas oczekiwania na pieniądze?

Każda osoba zatrudniona w Holandii legalnie, zobowiązana jest do złożenia zeznania podatkowego w holenderskim urzędzie skarbowym – Belastingdienst. Termin uzyskania nadpłaty podatkowej związany jest z wysłaniem dokumentów. Im szybciej dotrą one do urzędników, tym zeznanie podatkowe zostanie szybciej rozpatrzone. A my będziemy mogli liczyć na zwrot pieniędzy na konto bankowe. Okres rozpatrywania zeznań, który przysługuje Belastingdienst, wynosi 36 miesięcy. Jednak średnio jest to czas około 3-4 miesięcy. Więcej na ten temat przeczytasz w specjalnym artykule pod adresem https://aangifte24.com/ile-sie-czeka-na-zwrot-podatku-z-holandii/

Złożenie deklaracji przy pomocy aplikacji Aangifte24 – profesjonalne narzędzie w Twoich rękach

Z aplikacją do rozliczenia podatku z Holandii bez problemu przejdziesz przez wszystkie formalności. Wystarczy wprowadzić dane pochodzące z Jaaropgave w panelu aplikacji, a ukaże nam się kwota podatku. Kolejnym krokiem jest opłacenie usługi za skorzystanie z Aangifte 24. Po tym wszystkim kontaktuje się z nami doradca, który sprawdza poprawność danych we wniosku i doradza skorzystanie z przysługujących nam ulg podatkowych w Holandii. Na końcu procesu Twoje zeznanie podatkowe wysyłane jest bezpośrednio do Belastingdienst. 

BTW – podatek VAT w Holandii. Jak on wygląda w tym kraju? 

BTW to nic innego, jak podatek obrotowy od towarów i usług, który naliczany jest klientom przy dokonywaniu transakcji. W Holandii występują trzy stawki podatkowe: 0%, 9% i 21%. Ten ostatni jest najczęściej spotykanym podatkiem VAT w Holandii. 

Co istotne, w Holandii istnieje całkowite zwolnienie z podatku BTW. Dotyczy ono, m.in. działalności gospodarczych, które swoje działania prowadzą w obszarze opieki zdrowotnej, edukacji, radia czy telewizji. 

Prowadząc działalność gospodarczą w Polsce, możesz ubiegać się o zwrot podatku z tytułu kosztów poniesionych za granicą. Na https://aangifte24.com/btw-czyli-podatek-vat-w-holandii-czym-jest-i-jak-go-rozliczyc/ przeczytasz więcej o BTW w Holandii. 

Czy opłaca się przeprowadzać do Płocka w celach w celach pracy?

0
praca

Płock to znane miasto. Nie jest ono małe, posiada aż 88,04 km² powierzchni, nie jest ono wyniszczone, nie znajdziemy tam za wiele opuszczonych mieszkań i nie jest również mało zamieszkane. Szacuje się, że na terenie Płocka mieszka około 118 268 ludzi ( Według danych GUS z 2018 r.), także nie jest to zły wynik. Historycznie miasto to prezentuje się dobrze, niegdyś było Stolicą Polski jak i Mazowsza, miasto posiada honorowy tytuł miasta-bohatera, a w samym mieście można znaleźć masę zabytków. Załóżmy więc, że ktoś chciałby przeprowadzić się do Płocka. Bardzo mu się podoba to miasto i chciałby tu mieszkać. Co jednak z pracą w Płocku? Czy da się tu przeżyć bez wyższego wykształcenia? Jak wyglądają oferty pracy w Płocku, tzn. do jakiej pracy dostaniemy się „od ręki”? Jak wielkie są zarobki w Płocku? Jak wygląda rynek pracy w Płocku? Odpowiedzi na te pytania wcale nie są tak skomplikowane.

Telefony powystawowe – czy warto kupić?

0
Telefony powystawowe

Smartfony marki Apple wszystkim kojarzą się z prestiżem i wysokimi cenami. Wiele osób marzy o tym, aby posiadać najnowszy iPhone, niemało jest też osób, które są gotowe wybrać starszy smartfon z iOS zamiast najnowszego model z Androidem w tej samej cenie. iPhone są lubiane i chętnie kupowane, mimo że praktycznie nie da się kupić nowego modelu poniżej 1000 zł. Być może zastanawiałeś się już kiedyś, dlaczego urządzenia marki Apple są tak drogie i nie tracą na wartości nawet po kilku latach użytkowania?

Dlaczego telefonu Apple są drogie?

Smartfony marki Apple są drogie – i nie ma co się oszukiwać, zawsze tak będzie. Dlaczego ludzie są w stanie płacić takie duże sumy za telefony od tego renomowanego producenta? Tym, czym wyróżnia się każdy iPhone jest przede wszystkim jakość. Apple stosuje materiały premium, co nie da się ukryć. Wystarczy wziąć do ręki takiego smartfona i porównać go ze sprzętem innej marki – różnica jest ogromna. iPhony nigdy nie wyglądają tandetnie. Nie tylko ich jakość rzuca się w oczy, ale też bardzo dobre oprogramowanie. iOS znany jest z szybkiego i niezawodnego funkcjonowania. Nigdy się nie zacina, jest łatwy i prosty w obsłudze oraz oferuje bezproblemową integrację z innymi urządzeniami ten marki. Jeżeli posiadasz także laptop lub tablet Apple możesz odbierać na ich sms czy połączenia, a także przeglądać zdjęcia i obrazki. To niezwykle wygodne rozwiązanie. Decydując się na iPhone możesz też czuć się bardzo bezpieczny, ponieważ producent tych urządzeń przykłada dużą uwagę do prywatności. Masz również pewność, że w telefonie nie znajdziesz zbędnych aplikacji, które zajmują miejsce i nie sposób ich usunąć.

iPhone w przystępnej cenie – czy to możliwe?

Urządzenia marki Apple bez wątpienia wyznaczają trendy oraz są synonimem prestiżu – a jak wiadomo, za produkty premium zawsze płaci się więcej. Czy to oznacza, że tylko nieliczni będą mogli pozwolić sobie na korzystanie w tych urządzeń? Niekoniecznie. Istnieje mnóstwo sposobów, aby kupić iPhone w przystępnej cenie. Jednym z nich jest zakup telefonu używanego. Jednak decydując się na takie rozwiązanie, nigdy nie masz gwarancji, czy smartfon nie jest zepsuty i będzie działał sprawnie. Dlatego coraz więcej osób wybiera telefony powystawowe, które również dostępne są w bardzo atrakcyjnych cenach, jednak dodatkowo objęte są gwarancją. Producent przed dopuszczeniem ich do sprzedaży upewnia się, czy ich stan wizualny i techniczny jest nienaganny. Bardzo często są to urządzenia, które nigdy nie zostały użytkowane, dzięki czemu są praktycznie jak nowe.

Reach truck – wózki wysokiego składowania

0
Reach truck

Organizacja pracy w magazynie jest zadaniem trudnym. Ważne jest między innymi wyposażenie placówki we wszystkie sprzęty urządzenia konieczne do jego codziennego funkcjonowania. Kluczowe są pod tym względem urządzenia transportowe, wykorzystywane w trakcie załadunku, rozładunku oraz przewożenia towarów na krótki dystans. Poniżej skupiamy się na tak zwanych reach truckach – wózkach wyjątkowo przydatnych w czasie codziennej pracy z towarami różnych gabarytów i o różnym ciężarze. Podpowiadamy do jakich zadań wykorzystywane są reach trucki, jakie są najważniejsze korzyści płynące z ich wyboru oraz dlaczego warto wyposażyć woj magazyn właśnie w te wózki wysokiego składowania.

Specyfikacja pracy wózków reach truck 

Wózki elektryczne przeznaczone do pracy w magazynach tworzą rozbudowaną grupę urządzeń. Znajdziesz w niej wózki przeznaczone do pracy z różnymi obciążeniami i rodzajami załadunku. Ponadto, wózki mogą różnić się takimi parametrami jak wysokość podnoszenia – czyli wysokość, na którą są w stanie unieść transportowany towar. Parametr ten dotyczy unoszenia towarów i przesyłek paletowych. 

Do pracy w magazynach wybiera się najczęściej modele wózków, które są w stanie obsłużyć regały wysokie na kilka metrów. Dlatego wybierając wózek reach truck warto zwrócić uwagę, jaka jest jego wysokość podnoszenia. Polecamy sięgać przede wszystkim po reach trucki marki CESAB, które oferują wysokość podnoszenia dochodzącą do nawet 12,5 metra. Gwarantuje to możliwość sięgnięcia nawet na najwyższe regały magazynowe i sklepowe. 

Ważny jest także udźwig wózka, wyrażony w tonach. Określa on, jakie jest maksymalne obciążenie, z którym dane urządzenie może sobie poradzić. Poszczególne modele mogą różnić się udźwigiem, jednak najczęściej mieści się w przedziale 1-3 ton. 

Wózki do zadań zwykłych i specjalnych 

Sposób wykorzystania wózka elektrycznego zależy w dużym stopniu od charakteru danego magazynu oraz specyfiki jego pracy. W wielu placówkach potrzebne są wózki zdolne osiągnąć stosunkowo wysoką prędkość oraz zachowujące się stabilnie przy każdych warunkach pracy. W innych magazynach natomiast liczy się dostęp do urządzeń maksymalnie precyzyjnych, które będą wykonywać skomplikowane prace w trudnych warunkach – na przykład w wyjątkowo ciasnych alejkach magazynowych lub szlakach komunikacyjnych. 

Przeglądając oferty dostępnych wózków, warto też zwrócić uwagę na dodatkowe rozwiązania konstrukcyjne oraz użytkowe, które mogą zwiększyć komfort pracy z danym urządzeniem. Ważny jest między innymi sposób wykonania oraz wyprofilowania miejsca operatora. Powinno zostać wykonane zgodnie z normami ergonomii i gwarantować możliwość sterowania urządzeniem w wygodnej pozycji. Szczególnie dobrze wypadają wózki, w których pozycja kierownicy jest regulowana i można dostosować ją do konkretnego aktualnego operatora wózka.

Pomocna jest także dodatkowa funkcja kontrolna płynnego podnoszenia. Pozwala ona na unoszenie i opuszczanie ładunku bez jakiegokolwiek narażenia na wstrząsy, wibracje lub inne zagrożenia. Funkcję tę można stosować także w czasie jazdy przy maksymalnych dla danego urządzenia prędkościach.

Zadbaj o wzrok swojego dziecka

0
Zadbaj o wzrok swojego dziecka

Wady wzroku u dzieci są coraz częstszą przypadłością. Z pewnością ma na nie wpływa spędzanie wielu godzin przy komputerze, z czym wiąże się też mniejsza ilość ruchu oraz dieta uboga w warzywa i inne wartościowe składniki odżywcze. O oczy powinno się jednak dbać już od najmłodszych lat – między innymi regularnie odwiedzając specjalistę, jakim jest okulista dziecięcy. Z wizytą nie można zwlekać zwłaszcza, jeśli zauważymy niepokojące objawy.

Rozwój narządu wzroku u dziecka

Narząd wzroku pojawia się już w czwartym tygodniu ciąży, a zaczyna intensywnie rosnąć około 2 roku życia dziecka. Od razu po urodzeniu zazwyczaj przeprowadza się podstawowe badania okulistyczne, chociaż noworodki widzą słabo i nie potrafią skupić wzroku na jednym przedmiocie. Pod koniec pierwszego miesiąca życia, niemowlak potrafi już wodzić oczami za światłem, a około 3 miesiąca – świadomie patrzeć na jeden obiekt. Jeżeli więc po upływie kilku miesięcy zauważymy, że maluch nie nawiązuje kontaktu wzrokowego z mamą, może to być sygnał skłaniający do wizyty u specjalisty. Do 12 miesiąca życia maluch powinien już poruszać się swobodnie po domu oraz rozpoznawać obrazki, ludzi lub widok za oknem – okuliści przyznają, że w tym wieku dziecko ma już wykształcone widzenie obuoczne w około 80%. Przyczyny wad wzroku u dzieci są różne – wiele niemowląt ma nadwzroczność, a w wieku szkolnym diagnozuje się u uczniów krótkowzroczność. W każdej sytuacji najważniejsze jest postawienie szybkiej diagnozy, ponieważ szybkie działanie zwiększa szansę na całkowite wyleczenie dziecka, dzięki czemu w dorosłym wieku będzie cieszył się dobrym wzrokiem.

Wady wzroku u dzieci – jak je rozpoznać?

Rodzice powinni starannie przyglądać się swoim dzieciom w okresie dorastania oraz być wyczulonym na wszelkie niepokojące symptomy, aby w razie potrzeby jak najwcześniej udać się do specjalisty. Na jakie objawy warto zwracać szczególną uwagę? W okresie niemowlęcym jest to między innymi zezowanie lub brak nawiązywania kontaktu wzrokowego. Dobrze jest poinformować lekarza o ewentualnych chorobach oczu w rodzinie, takich jak zaćma lub jaskra wrodzona lub też nadwzroczność czy zez. W okresie szkolnym dziecko może pocierać oczy, zamykać lub zasłaniać jedno z nich oraz narzekać na pieczenie i łzawienie. Ponadto często problemy ze wzrokiem odbijają się na wynikach w szkole – maluch może mylić litery, mieć problemy z koncentracją, słabo czytać czy też szybko się męczyć wykonując pracę domową. Niekiedy rodzice obserwują niechęć swojego dziecka do czytania, kolorowania, układania puzzli czy oglądania książek. W takiej sytuacji również warto udać się do okulisty. Warto też zwracać szczególną uwagę na nawracające stany zapalne spojówek.

Promocja w Spotify i Tidal – na czym polega?

0
promocja w Spotify

Wykorzystanie sposobu działania platform streamingowych to obecnie najważniejsza metoda walki o zainteresowanie odbiorców. Dostęp do muzyki w sieci jest tak łatwy, że często trudno się wyróżnić i przebić do świadomości szerszego grona użytkowników internetu. Pomóc w tym mogą agregatory muzyki.

Skupiają się one bowiem na kompleksowej promocji w najpopularniejszych platformach, takich jak Spotify oraz Tidal. Realizowane przez nich usługi są bardzo zróżnicowane, co oczywiście działa z korzyścią dla samych artystów.

W czym mogą pomóc agregatory muzyki? Czy warto z nimi współpracować?

Wato w tym miejscu dokładnie wyjaśnić, w jaki sposób wygląda promocja w Spotify i Tidal w wykonaniu profesjonalistów. Co ważne, swoją działalność w dużej mierze opierają oni na kontaktach oraz możliwości użycia dostępnych kanałów promocyjnych.

  • Do głównych działań prowadzonych przez agregatory należy jednak dystrybucja gotowych treści, a także tak zwany pitching. Polega on na rekomendowaniu utworów opiekunom playlist edytorskich. Jest to jeden z lepszych sposobów na to, aby zwiększyć szansę na lepszą ekspozycję treści.
  • Agregatory robią więc wszystko, aby gotowa muzyka trafiała na popularne playlisty, które docierają do wielu użytkowników omawianych serwisów. To zaś przekłada się na znacznie większą liczbę odtworzeń.
  • Współpraca z opiekunami playlist edytorskich jest dwustronna, dlatego agregatory skupiają się również na publikowaniu odpowiednich linków do serwisów w kanałach promocyjnych zespołów.
  • Do tego dochodzą inne działania promocyjne, związane między innymi z wykorzystaniem kontaktów z wytwórniami. Dzięki fachowemu wsparciu muzycy są w stanie użyć wszystkich najważniejszych narzędzi, za sprawą których poprawią swoją ekspozycję i zwiększą siłę oddziaływania.

Jak widać, promocja w Tidal i Spotify wymaga sporych nakładów pracy. Niezbędna jest przy tym szeroka wiedza oraz doświadczenie, dzięki któremu możliwe stanie się przygotowanie właściwej strategii marketingowej. W tym wszystkim pomagają agregatory. Warto decydować się jednak na usługi gwarantowane nie przez firmy korzystające z narzędzi automatycznych, a te, które zapewniają wsparcie dedykowanego opiekuna. To on odpowiada za dystrybucję, optymalizację i promocję treści w sieci.

Platformy streamingowe oferują wiele możliwości, dlatego trzeba nauczyć się je dostrzegać i wykorzystywać. Bez względu na rodzaj i specyfikę tworzonej muzyki, a także specyfikę grupy docelowej, do której ma ona finalnie dotrzeć.

Dziewczyno czy chcesz pachnieć jak bergamotka sycylijska?

0
Dziewczyno czy chcesz pachnieć jak bergamotka sycylijska

Czy widzieliście kiedyś bergamotkę sycylijską? Jeżeli nie to my również zaliczamy się do tej grupy osób.

A może jednak coś wiecie o tej zapewne pięknej roślinie? Być może ktoś kto bardziej dogłębnie siedzi w produktach perfumeryjnych podkreśli, że to właśnie bergamotka sycylijska jest podstawowym składnikiem doskonałych perfum produkowanych przez pewnego renomowanego światowego producenta. Jeśli zatem któraś z was – są to bowiem perfumy przeznaczone dla pań – ma zamiar właśnie teraz zakupić dla siebie takie piękne perfumy w zazwyczaj białym flakonie, to naprawdę nic nie stoi na przeszkodzie ku temu. Zachęcamy wszystkie panie do wejścia na stronę internetową naszym zdaniem bardzo dobrego sklepu internetowego do którego link macie podany poniżej. W tym miejscu zawsze kupicie świetne perfumy z bergamotką sycylijską w swoim składzie. Wystarczy tylko kliknąć i już będą wasze. I to na pewno niejeden raz lecz wielokrotnie. Albowiem ten sklep ma je zawsze dostępne dla swoich klientek.

Dlaczego kobieta powinna pachnieć rozmaicie?

Są panie które od lat zawsze używają takich samych perfum. Mają rzecz jasna do tego prawo zwłaszcza jeśli uznały, że właśnie ten zapach jest dla nich zapachem ulubionym. A jak to jest w twojej sytuacji koleżanko? Czy również stosujesz od lat tylko jednego rodzaju zapach? Jeśli tak to czy nie zastanawiałaś się nad tym, że warto go może zmienić? Czy na przykład nie chciałabyś pachnieć tak jak bergamotka sycylijska? Jeżeli tak właśnie myślisz to już teraz wejdź na stronę internetową doskonałego sklepu do którego link macie podany poniżej. Być może zatem dobrze zrobisz kupując dla siebie nowe perfumy. A te z zapachem bergamotki sycylijskiej to calvin klein in2u. Jak widzisz sprzedawane są w bardzo fajnym złotym opakowaniu i oryginalnym flakonie. Na pewno będziesz też zadowolona z ich zapachów. A swoją drogą ciekawe czy znajdzie się ktoś kto ci powie – pachniesz jak bergamotka sycylijska. I ciekawe czy będzie to kobieta czy mężczyzna.

Poprzez Internet na obce rynki

0
Poprzez Internet na obce rynki

Dla wielu przedsiębiorców sprzedaż za granicę swoich wyrobów jest szansą na zwiększenie zysków, poprzez zdobycie nowych klientów, rynków zbytu czy nawiązanie kontaktów handlowych. Idealnym miejscem na sprzedaż zagraniczną jest Internet i serwisy aukcyjne lub platformy sprzedażowe. Najpopularniejsze miejsca, gdzie możemy sprzedawać do innych krajów to Amazon i eBay. Znajdziemy tam narzędzia ułatwiające poruszanie się po obcych rynkach, jednocześnie mając poczucie bezpieczeństwa i pewności zawieranych transakcji.

Pierwsza platforma sprzedażowa na światową skalę

Amazon to firma, która jest synonimem sukcesu na polu sprzedaży poprzez sieć. Wśród kilku systemów sprzedażowych, szczególnie polecanym jest Fulfilment By Amazon (FBA), który w skrócie polega na tym, że Ty sprzedajesz, a Amazon zajmuje się całą resztą. Składuje Twój towar, pakuje go, rozsyła do klientów i co bardzo ważne obsługuje zwroty. Ewentualna obsługa posprzedażowa, także pozostaje po stronie Amazona. Oczywiście ten system jest płatny. Płacimy za koszty  przechowywania towaru, za wysyłkę. Mając to na względzie, musimy wybrać odpowiedni towar, aby nie zalegał w magazynach, musimy sami monitorować stan zapasów i sami zająć się reklamą. Chcąc prowadzić działalność na Amazonie, musimy mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą. Warto także skorzystać z usług biura księgowego, które ma w swoim zakresie działania obsługę rynków zagranicznych, ponieważ Amazon FBA wymaga samodzielnego regulowania zobowiązań podatkowych przez przedsiębiorcę.

Ogłoszenia też skuteczne

Kolejną możliwość sprzedaży za granicę daje nam eBay. To platforma, przypominająca Allegro. Jest to raczej serwis ogłoszeniowy, po stronie sprzedającego leży przygotowanie oferty sprzedażowej, reklama produktu, jego zapakowanie i wysyłka. Ten rodzaj sprzedaży jest bardziej zajmujący niż na Amazonie, jednak mogący generować większe zyski. Trzeba natomiast pamiętać o tym, że prowadząc sprzedaż za granicę poprzez eBay, należy zarejestrować się do VAT kraju, w którym będziemy prowadzić sprzedaż. Może być także, konieczne rozliczanie się z tamtejszym urzędem skarbowym.

Wszystko zależy od tego co zamierzamy sprzedawać i w jakich ilościach. Trzeba rozważyć wszystkie za i przeciw. Zapoznać się z przepisami podatkowymi, obowiązującymi za granicą. Skonsultować swój zamiar działalności na obcych rynkach z biurem rachunkowym, które obsługuje obszar naszego zainteresowania. Nie bójmy się wyzwań, ale bądźmy ostrożni, abyśmy nie popełnili poważnych błędów prawnych i finansowych.

Rewolucja w branży kurierskiej

0
Rewolucja w branży kurierskiej

Czy wiesz, że tylko na terenie Polski pracuje blisko 20 000 kurierów? Zawód ten cieszy się ogromną popularnością, a firmy kurierskie wciąż prowadzą rekrutacje, by powiększać grono tego rodzaju pracowników. Nie ma wątpliwości, że paczki dostarczane pod wskazany adres w błyskawicznym czasie, stały się dzisiaj znaczną konkurencją dla tradycyjnych przesyłek pocztowych. Ich prężny rozwój i generowanie coraz większych zysków umożliwia zaś wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Wszystko po co, by spełniać wymagania swoich klientów.

Kurier z odbiorem tego samego dnia

W standardowej wersji usługa kurierska realizowana jest kolejnego dnia roboczego od momentu nadania przesyłki, a w przypadku paczek dostarczanych na rynku międzynarodowym cały proces logistyczny może trwać nawet kilka dni roboczych. To i tak lepszy wynik, aniżeli opcje, jakie proponuje poczta. Warto jednak dodać, że wysyłka DPD i odbiór paczki na rynku lokalnym jest możliwy nawet tego samego dnia. Kurierzy poruszają się na terenie jednego miasta rowerami, hulajnogami, skuterami i samochodami, dopasowując środek transportu do możliwości logistycznych i oczywiście rodzaju przesyłki. Trzeba jednak zaznaczyć, że branżę kurierską czeka prawdziwa rewolucja, a już niedługo te standardowe możliwości transportu paczek może zastąpić nowoczesna technologia.

Drony zamiast kurierów

Naukowcy potwierdzają, że drony już niedługo przestaną być uznawane za technologiczny wynalazek, staną się zaś powszechnym narzędziem wykorzystywanym w ramach transportu towarów. Specjalne drony dla branży kurierskiej przeszły już nawet pierwsze testy. Okazuje się, że paczka nadana w stolicy może znaleźć się dosłownie w ciągu kilku godzin na drugim krańcu naszego kraju. W normalnym procesie trwałoby to przynajmniej jeden dzień roboczy.

Kiedy drony zastąpią pracę ludzkich rąk? Tego jeszcze nie wiadomo, natomiast specjaliści potwierdzają, że ten wynalazek nie wyklucza kurierów z rynku pracy całkowicie. Autostradą powietrzną będą mogły być na razie nadawane jedynie przesyłki lekkie i o niezbyt dużych gabarytach. W pierwszym etapie tego rodzaju narzędzie ma działać też jedynie na terenie naszego kraju, przesyłki międzynarodowe będą obsługiwane bez zmian.

Widząc jednak ogromny potencjał, ale i rozwój technologiczny, wydaje się tylko kwestią czasu wdrożenie rewolucyjnych opcji, które zmienią branżę kurierską już na zawsze. Wszystko oczywiście po to, by redukować koszty logistyczne, generować coraz większe zyski, ale też wpływać na zadowolenie klientów.

Trzeba przyznać, że drony stają się doskonałym środkiem transportu. Ostatnio odbyła się próba dostarczania dronem potrzebnej krwi do szpitala i ta zakończyła się powodzeniem. Nic dziwnego, że branża kurierska widzi w tym rozwiązaniu tak duży potencjał. Zakupy z dostarczeniem towaru jeszcze tego samego dnia bez względu na lokalizację? To marzenie już niedługo może stać się rzeczywistością.