środa, Maj 15, 2024
Strona 58

Darmowy czy płatny program do faktur?

0

Wielu przedsiębiorców boryka się z pytaniem, w jaki sposób prowadzić księgowość. Czy zlecić ją firmie zewnętrznej, czy może samu stworzyć odpowiedzialny za to zespół. Odpowiedź pojawiła się sama, gdy powstały specjalne programy do fakturowania i innych działań.

Czym jest hosting i który warto wybrać na bloga?

0

Każdy kto chce blogować prędzej czy później będzie musiał zetknąć się z pojęciem hosting. Najprościej rzecz mówiąc hosting to nic innego jak specyficzny serwer, który podłączony jest 24 godziny na dobę do Internetu i na którym przechowywany jest nasz blog. Dzięki hostingowi możemy udostępniać nasze pliki poszczególnym użytkownikom.

Gdzie porównywać kursy walut?

0

W porównaniu do jednostek stacjonarnych, internetowe kantory oferują znacznie bardziej korzystne kursy wymiany walut. Ich dodatkową zaletą jest możliwość sprawdzania aktualnie obowiązujących kursów nawet bez wychodzenia z domu. Wystarczy jedynie posiadać komputer, tablet, smartfon lub inne urządzenie z dostępem do przeglądarki internetowej. Jednak aby sprawdzanie poszczególnych ofert praz przeprowadzanie transakcji było odpowiednio wygodne i szybkie, warto skorzystać z usług rozmaitych porównywarek e-kantorów. Dla przykładu kurs dolara w kantorze internetowym porównać można za pomocą serwisu https://kantorlista.pl/kurs/amerykanski-dolar.

Firma MEGA-TECH z Łodzi i jej droga do sukcesu

0

W Polsce z roku na rok przybywa firm informatycznych tworzących aplikacje niemalże niezbędne do codziennego życia oraz funkcjonowania biznesu. Nie ma już chyba firmy, która mogłaby istnieć i rozwijać się bez nowych technologii. Zdecydowanie ciężko wyobrazić sobie dziś przedsiębiorstwo nieużywające programu do faktur, gdyż faktury są podstawowym dokumentem potwierdzającym sprzedaż i zakup. Wiele mamy na rynku programów do fakturowania i wiele firm piszących takie programy. Dziś przedstawiamy jedną z nich, a mianowicie MEGA-TECH.

Jak sprawić, żeby content marketing był skuteczny?

0

Każdemu reklamodawcy, zarówno temu, który stawia na budowanie swojej marki w tradycyjnych mediach, jak i temu, który reklamuje się głównie w internecie, zależy na tym, aby kontakt z jego reklamą jak najczęściej kończył się sprzedażą produktu lub usługi. Właśnie dlatego nawet największe korporacje korzystają z usług firm takich jak https://pirmedia.pl/?page=oferta/content-marketing, które naprawdę wiedzą na czym polega content marketing i co zrobić, aby był skuteczny. W jaki sposób właściwie takie firmy działają?

Skuteczna reklama

0

Gadżety takie jak czapki reklamowe, ręczniki reklamowe czy odzież z logo firmy to doskonały sposób na budowanie marki, zdobywanie nowych klientów a także uwagi potencjalnych partnerów biznesowych, na których zależy nam najbardziej. Aby jednak wspomniane gadżety spełniły swoją rolę, muszą prezentować odpowiednią jakość, a żeby to osiągnąć – niezbędny jest wykonawca, który to zagwarantuje, taki jak http://nice-haft.sklep.pl.

Networking, czyli jak skutecznie budować sieć kontaktów

0

Rynek pracy zmienia się bardzo dynamicznie, dlatego większość firm musi się do niego bez przerwy dostosowywać. Wiele osób prowadzi swój biznes w internecie, wybierając mobilną formę pracy. Taka forma nie zawsze sprzyja poznawaniu nowych ludzi, a tym samym budowaniu sieci kontaktów. Jeżeli jesteś mobilnym przedsiębiorcą, pomyśl, jak networking może pomóc Ci w pracy.

Jak założyć sklep internetowy?

0
Jak założyć sklep internetowy?

Sklepy internetowe zyskują na polskim rynku coraz większą popularność. Społeczeństwo docenia współczesne technologie i możliwości jakie daje nowoczesny rynek. Szansę widzą w tym początkujący przedsiębiorcy, którzy z siecią internetową pozostają za pan brat. Jak jednak postawić swoje pierwsze kroki w tym kierunku? Jak skazać swój biznes plan na sukces jeszcze przed startem? Niestety, nie ma na to jednoznacznej recepty, dowiesz się jednak jak założyć sklep internetowy.

Warto pamiętać, że sklep internetowy to klasyczna firma, prowadzona w nieco innej formie. Konkurencyjność z roku na rok jest niestety coraz wyższa. Wymogi klientów rosną w nieustraszonym tempie, dlatego im później padnie decyzja o założeniu własnego sklepu, tym mniejsze szanse na wybicie się ponad pomysły czyhających rywali.

Na początku projekt

Internetowa platforma sprzedażowa musi być dobrze przemyślaną, mądrą i świadomą decyzją. Nie warto w tym miejscu stronić od pomocy specjalistów – w wielu przypadkach jest to wręcz nieuniknione. Nowo powstały sklep powinien spełniać takie same normy, jak współczesne strony internetowe:

  • musi być stabilny, działać o każdej porze dnia i nocy
  • powinien być responsywny i dopasowywać się rozdzielczością nie tylko do komputerów, ale również urządzeń mobilnych
  • szata graficzna nie może być przytłaczająca
  • nawigacja nie powinna sprawiać problemu ani doświadczonym, ani tym mniej doświadczonym internautom

Asortyment sklepu

Jego rozmieszczenie na platformie również musi być odpowiednio przemyślane, aby każdy produkt miał szansę zostać zauważony przez potencjalnego nabywcę. W przypadku sklepów stacjonarnych jest to nieco łatwiejsze. Metodyka ekspozycji asortymentu rządzi się bardzo jasnymi i z góry określonymi, sprawdzonymi metodami. W przypadku e-commerce nie znajdziemy miejsca na niższe i wyższe półki cenowe bądź jakościowe. Tu więc klucz do sukcesu stanowi odpowiednia kategoryzacja.

Na sklep internetowy trzeba patrzeć zarówno pod kątem marketingowym, jak i biznesowym oraz technologicznym. Inwestycja wbrew pozorom nie jest niska, dlatego próżno szukać tutaj oszczędności. Większe są natomiast możliwości – dotarcie do szerszego grona potencjalnych odbiorców i niższe koszty utrzymania chociażby ze względu braku konieczności utrzymywania lokalu, jak ma to miejsce w przypadku sklepów stacjonarnych. Jak widać, sklep e-commerce może być dobrym pomysłem na samozatrudnienie, ale żaden biznes nie jest pewny.

Outsourcing IT na plusie

0
Outsourcing IT na plusie

Obsługa informatyczna firm przez zewnętrzne przedsiębiorstwa stała się bardzo popularna w Polsce.

Dlaczego warto zlecić sprzątanie lokalu zewnętrznej firmie?

0
Dlaczego warto zlecić sprzątanie lokalu zewnętrznej firmie?

Artykuł przygotowany we współpracy z firmą Detergens – http://detergens.pl

Utrzymanie biura w czystości i porządku jest kwestią niezwykle ważną nie tylko ze względu na estetykę, ale również dlatego, że praca w uporządkowanej przestrzeni jest znacznie bardziej efektywna. Zazwyczaj w trakcie rozwoju firmy wykorzystywana przez nią przestrzeń staje się coraz bardziej rozległa, dlatego też zadbanie o czystość i porządek stopniowo staje się zadaniem coraz trudniejszym. Jednym ze sposobów na poradzenie sobie z tym problemem jest zatrudnienie zewnętrznej firmy specjalizującej się właśnie w sprzątaniu. Dlaczego właściwie rozwiązanie to jest korzystniejsze od stworzenia etatu dla sprzątaczki?

Wiedza i doświadczenie

Firmy sprzątające zatrudniają pracowników, dla których sprzątanie powierzchni biurowych nie jest niczym nowym – pracownicy ci zdają sobie sprawę z tego, jakie wymagania mają ich klienci i znają metody, za pomocą których można tym wymaganiom sprostać. Wszelkie czynności są prowadzone szybko, sprawnie i w sposób jak najmniej ingerujący w funkcjonowanie firmy – klienta. Wynika to z działania wolnego rynku – przedsiębiorstwo sprzątające, które nie byłoby w stanie zapewnić usługobiorcy tego udogodnienia szybko straciłoby klientów.

Organizacja pracy

W każdej firmie kierownictwo wszystkich szczebli powinno skupiać się przede wszystkim na zadaniach związanych stricte z działalnością firmy – zarządzaniu pracownikami, kontaktami z klientami, promocją, etc. Im więcej zadań spoczywa na barkach kierowników i menedżerów tym mniej są efektywni w ich wykonywaniu. Trudno wymagać od osoby znajdującej się na stanowisku kierowniczym aby nadzorowała pracę nie tylko swoich bezpośrednich podwładnych, ale również sprzątaczki – to ostatnie znacznie lepiej powierzyć zewnętrznemu podmiotowi który w zamian za odpowiednią opłatę weźmie na siebie odpowiedzialność za utrzymanie porządku.

Duże firmy

Z zewnętrznych firm sprzątających korzystają nie tylko małe i średnie przedsiębiorstwa, których po prostu nie stać na stworzenie etatu dla sprzątaczki, ale również duże korporacje, dla których rozwiązanie to okazuje się być po prostu korzystniejsze. Im więcej w firmie pracowników tym trudniej deleguje się zadania. Często są one cedowane poziomo, z jednego pracownika szeregowego na drugiego, lub pionowo, z kierownika na podwładnych, w efekcie powierzchnia która wymaga sprzątania może czekać na nie w nieskończoność. W firmie sprzątającej podział zadań jest jasny i o ile nie następują żadne nieprzewidziane okoliczności – dość sztywny. Pracownicy szeregowi znają zakres swoich obowiązków i czas w jakim mają się z nich wywiązać.