szcęśliwi klienci

Wiele osób startując w biznesie marzy, aby mieć jak największą liczbę klientów. Większość początkowych przedsiębiorców, chciałaby być jak Steve Jobs, którego produkt stał się hitem i podbija Rynek od wielu lat. Jest to jednak często złudne myślenie, na początku lepiej jest stawić na mniejszą ilość klientów, ale tych szczerych. Trudno jednak dyskutować ze stwierdzeniem, że im więcej klientów tym więcej pieniędzy. Jednak przedstawimy wam nieco inne podejście. Jesteście ciekawi? Sprawdźcie!

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/klientow/

Ilu potrzeba klientów aby odnieść sukces i zarobić dobre pieniądze?

Kevin Kelly, założyciel oraz redaktor kultowego magazynu ” Wired „, odpowiedział na to pytanie. W 2008 roku pojawił się jego tekst o najmniejszym opłacalnym rynku. Myśl przewodnia artykułu brzmiała tak: „Jeżeli poradzisz sobie z podbojem mniejszej niszy, którą opłaca się podbić, to możesz walczyć o sukces na wielką skalę”. Myśl ta stała się pod budowaniem, dla mniejszych przedsiębiorstw, które dopiero zaczęły stawiać swoje kroki.

Inspiracją stały się również słowa które wypowiedział popularny Blogger oraz inwestor Tim Ferriss:

” Sukces nie musi być skomplikowany. Wystarczy, że bardzo uszczęśliwisz 1000 osób”

Ferriss twierdzi, że jeżeli mamy przeczytać w życiu tylko jeden tekst dotyczących marketingu, to powinniśmy sięgnąć bo ten autorstwa Kevina Kellyego.

blog o marketingu internetowym - porady jak rozwijać firmę i zdobywać klientów w internecie

1000 zachwyconych klientów, czyli jaka jest siła super fanów?

Kevin Kelly zaobserwował, że twórcy własności intelektualnej, tacy jak: projektanci, fotografowie, autorzy książek, autorzy gier, autorzy aplikacji mobilnych, muzycy czy przedsiębiorcy, aby żyli na dobrym poziomie, wystarczy im 1000 prawdziwych fanów. Prawdziwy fan, to według Kellyego taki, który kupi każdy wydany przez nas produkt. 

Dwie zasady, dzięki którym wżyjemy za szczęśliwych klientów

1. Co roku musisz stworzyć tyle, żeby osiągnąć średni zysk w wysokości 100 dolarów ze sprzedaży dla każdego prawdziwego fana. Takie zadanie jest łatwiejsze bądź trudniejsze w zależności od tego, w jakiej branży jesteś.

2. Musisz utrzymywać bezpośrednie bliskie relacje ze swoimi fanami. Dzięki temu będą Oni płacić bezpośrednio tobie. W tej regule pośrednicy tacy jak wydawcy, wytwórnie płytowe czy sieci detaliczne – odpadają.

Zobacz też: http://lepszalokata.pl/trzy-fakty-dotyczace-prowadzenia-biznesu/

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ