Responsywne sklepy internetowe

Ostatnie 10 lat to bardzo duży wzrost sprzedaży urządzeń mobilnych jak smartphony, tablety czy też nowoczesne czytniki e-booków. Wg raportu opublikowanego przez Gemius „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” już ponad 41% transakcji dokonywanych w sieci to transakcje wykonane przy pomocy smartphonów. Tak duża ilość osób wykorzystujących urządzenia mobilne do zakupów w sieci to łakomy kąsek dla wielu przedsiębiorców i właścicieli sklepów internetowych.

graf2

Dzięki nowoczesnym technologiom RWD, które dostosowują wyświetlaną stronę do rozdzielczości i wielkości ekranu, sklepy responsywne stale zyskują na popularności. Wszystko dzięki większej wygodzie, jaką oferują klientom sklepy responsywne. Taki sklep o wiele lepiej wygląda i jest bardziej funkcjonalny niż sklepy tradycyjne bez funkcji RWD. Koncern Google także zauważył potencjał urządzeń mobilnych i w opublikowanych w 2015 roku wytycznych dla webmasterów [https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=pl] wskazał konieczność tworzenia stron dopasowujących się do różnych rozdzielczości m.in. do urządzeń mobilnych. Wprowadzona 21 kwietnia 2015 aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google promuje strony RWD, które dzięki zmianom w algorytmie wyświetlają się znacznie wyżej w mobilnych wynikach wyszukiwania niż strony bez technologii RWD.

Sklep RWD są o wiele bardziej funkcjonalne i dają większy komfort klientom. Dzięki idealnemu dopasowaniu do rozdzielczości dowolnego ekranu sklepy są czytelne nie tylko na laptopach czy monitorach komputerów stacjonarnych, ale także na niewielkich wyświetlaczach smartphonów.

graf3

Bardzo interesującą ofertę sklepów wykonanych w technologii RWD znaleźć można, na stronie Agencji interaktywnej WiWi. W swoim portfolio, agencja prezentuje ponad 100 perfekcyjnie wykonanych sklepów opartych o silnik PrestaShop oraz innych serwisów internetowych idealnie pasujących do wszystkich rozdzielczości ekranów. Każdy sklep stworzony przez Agencję Interkatywną WiWi wyposażony jest w efektowną indywidualną szatę graficzną oraz szereg funkcji poprawiających użytkowanie sklepu na różnych urządzeniach.

Artykuł powstał we współpracy z Agencją Reklamową WiWi

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ